By: noraini ali

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 29-Feb-2008 04:45 Email | Share | Bookmark
KEK LAPIS ASAM MANIS

 
 
 
Sbenanya aku ni mmg x minat&mls sgt2 nak buat kek lapis ni.jenuh nak melapisnya, adoiii . so d sebabkan kemalasan ku itu, aku suruh la akak aku menyiapkan kek lapis asam manis ni. mula2 tu mmg la nipis2 je melapisnya sbb msih rjin lg tp bila dah last2, penyakit 'M' (malas) dah smpai, so lapisannya pon makin lama jadi la tebal . so ni lah hasilnya





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net