By: noraini ali

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 22-Jul-2008 00:42 Email | Share | Bookmark
Egg tart

dah ready utk d bakar
panas dlm oven
ready utk d mkn
lepas melawat FP babybatriesyia (http://babybatriesyia.fotopages.com), t'ingin plak nak m'cuba respi egg tart. dulu penah jgk belaja tp blom penah try buat pon so ni la p'cubaan pertama ku membuat egg tart . tq babybatriesyia kerana sudi b'kongsi respi. kalau kita tgk egg tart babybatriesyia mmg cantik tp egg tart aku herot berot kelaka btl lah tp rasa nya sedap. baru je kuarkan dr oven, x smpai bbrapa jam, dah selesai dah egg tart kene mkn oleh org2 yg ada kat umah ku. aku akan cuba lg buat egg tart smpai jadi sama cantik mcm babybatriesyia buat. tp bila?eerrrmmmmmm tungguuuuuuuuuu

dah ready utk d bakar




walaupun egg tart ku herot berot tetapi jgn d nilai dr rupanya tp nilai lah dr rasanya! hahaha!



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net