By: noraini ali

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 16-Mar-2010 00:10 Email | Share | Bookmark
Oder

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cmc 2.8 kg utk haziq (ank sdr). Kek ni utk d bawa ke tadika


1.5 kg cmc oder dr kak raja UTM


50 pcs choc moist cc. Cc ni aku sponser utk ira (sedara) sempena perkahwinan nya. Cc ni utk d beri pd kwn2 rapat shj. Mjlis perkahwinan ira di adakan di kajang. So jauh la perjalanan cc ni. From JB to kajang. Lega sbb kek berada dlm keadaan slmat sesampai nya di kajang cuma ada sbijik je cc yg rosak . Hehehe x pe la,adat la tu kan, dah bwk dr jauh. Ira yg nak ada huruf Z&H ats cc tu. Hrp ira suka la ye dgn design yg simple ni ye&slmt pengantin br


Bb cistat oder dr kak rohaya (40 pcs), kak raja (100 pcs) & laila (50 pcs). Tiga2 org ni smuanya dr UTM. Tq semua


1.8kg cmc oder dr laila UTM utk b’day adik & ank nya


2kg choc sponge kek oder dr farah UTM. Fara kata dia nak kek yg sama design mcm kek dlm entry sblm ni. Bukan kek je,lilin pon dia nak sama jgk


250pcs choc moist cc oder dr as kota tinggi. Sbenanya as dh lama oder cc ni, dr thn lps lg, klau x silap bln 10 kot masa aku tgh pregnant lg. Tema merah puteh. Tq as ats pujian tu ye


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net