My name: noraini ali
My Fotopage: http://aifa2007.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Not specified
Other:
Friends:
hanie liza
Latest entry:JAGUNG KUKUS
Salam buat adik-adik sekelian.. kakliza ni memang sukaaaaa benar dengan jagung.. pantang nampak ada jualan jagung memang beli punya.. dan sungguh tak sangka rupanya cucu perempuan kakliza pun hantu jagung.. baru-baru ini kakliza beli jagung kat pasar malam.. tetapi oleh kerana agak sibuk ..asik bertangguh jer.. .so satu malam tu kakliza terajin nak perisikan butir jagung [bukan hiris macam dalam gambar] untuk buat bubur keesokkannya.. tapi oleh kerana teringin nak makan jagung kukus denga... View this Fotopage entry

© Pidgin Technologies Ltd. 2016